18 Aralık 2011 Pazar

En Cici'm

Bu aralar vücuduma özellikle ilgi göstermeye başladım kış geldi ve çatlayan dudak, el, katılaşmış, pütür pütür bir ten hiç hoşuma gitmiyor .
Bir de ayaklar var tabi .
Bence bir kadın için en önemli yerlerin başında geliyor ayakları .
Yumuşacık, topukları sertleşmemiş bir ayak hepimizin tercihi olsa gerek .
Bende bu aralar bununla uğraşıyorum .
Bunu bilen annem ben eve geldiğimde bana bu cici kremi aldığını gördüm



Watsons cicimi görünce havalara uçtum tabi .
Nane kokulu olduğunu gördüğümde biraz geri çekildim .Çünkü ayak olunca mesele çok fazla kokulu şeyleri sevmiyorum hele de meyve kokulu falan asla kullanmıyorum .
Açtığımda yoğun bir koku gelmiyor ve papatya özleriyle nane kokusu hafifletilmiş .
O kadar da fena değil yani .
Demin deneme fırsatım oldu ve bir kelimeyle anlatıcaksam o da; MÜKEMMEL !!
Ne öyle ağır bir koku var ne de yapış yapış bir kremsi yapı hatta biraz katı bile diyebilirim .
Yıkadıktan sonra uyguladığınız masajla ayağınızdaki ferahlama hissi ve o fresh kokusu sizi kendine çekecek en az dört kere dokundum ayağıma hatta .
Anında yumuşacık yapması da artı cabası .

Fiyatını bilmiyorum da çok pahalı değil bunu garanti ediyorum .Bundan sonra devamlı kullanacağım ürünlerin arasına eklenmiş bulunmakta .

1 yorum: