20 Ocak 2012 Cuma

Çekiliş Sonucu

Merhabalar hepinizee

Öncelikle sınav dönemim dolayısıyla bu güne kadar ertelemek istememiştim oldu bi kere .Artı hediyeler vererek telafi etmeye çalıştım ..

Ve geldik o malum güne .

Maalesef PrtSc tuşum çalışmıyor fakat 19 kişinin yorumunu maalesef geçersiz kılmak zorundayım :( (Sadece blogumun izleyicisi olmanız değil en az bir sosyal platformda duyurmanız gerekti)
Üstelik blogta duyurmanın zorunlu olacağını söylemiştim ilk hediye çekilişim diye herhangi bir sosyal platformda paylaşılmasını kabul edebilirim ..

180 kişinin katılımı kabul olan 16. yorumuyla Ece Kalaycıoğlu ..

Tebrikleeeer :))

2 gün içerisinde bana iletişim bilgilerini ssena19o7@hotmail.com adresine gönderirse pazartesi kargosunu göndereceğim ..

Ve eğer Salı gününe kadar geri dönüş olmazsa çekilişi tekrarlıyacağım ..

Şimdiden şans ve mutluluk getirmesi dileğiyle ..Güzel günlerde kullanırsınız umarım :)

DipNot :İzlemede kalın, hediye çekilişleri devam edicek :)

3 yorum:

  1. inanmıyorum bir daha bakıyorum bir daha bakıyorum çok teşekkür ederim sağolun:)gerçekten katılım sayısına bakarak şansımın çok düşük olduğunu düşünmüştüm:)yolluyorum bilgilerimi..
    ECE KALAYCIOĞLU

    YanıtlaSil
  2. haksızlık var bunda :) en çok puan benimdi ...

    YanıtlaSil
  3. BENİM HEDİYEM ULAŞMADI OYSA MAİLDE GÖNDERİLDİĞİNİ BELİRTMİŞTİNİZ:(KARGODA BİR AKSİLİKMİ OLDU ACABA?

    YanıtlaSil