28 Ocak 2011 Cuma

Hepsi Benim

İlk önce bunu sabahın 4ünde sağlam kafayla yazdığımı belirtiyorum .Evet öncesinde buralar dutluklen benimdi .İçtiğim günlerden birinde hepsini satıvermişim .Ne internet kaldı ne başka bir şey şimdi sefillik günleri olarak nitelendirilen öğrencilik zamanlarını yaşıyorum .

Saraylı köklü bir aileden gelmemiş olmama rağmen evet evet İstanbul'un hepsi benim ayrıca da pilotluk yaparım uçak kullanmadan güzel uçarım Yeni Rakı katkılarıyla .Bu ilk yazıda beni sevin, tanıyın, benimseyin diye olsun istedim .Bunları yazarken bir yandan korku filmi izliyorum siz düşünün ruh halimi .Kendi halinde uslu ve hanım diye tabir edilen kızların başında geliyorum .Parmakla gösterilen hani şu annelerin sen niye öyle olamadın denilen .Tabi ilkokul zamanlarım bunlar lisede arkadaş olma onunla denilen tipe büründüm .Lise bitti şimdi uslu, hanım kız geri  döndü .Derken üniversitede edebiyat okuma aşamasına gelecek kadar da severim kitapları .Kitapların arasında kaybolup kendi masal kahramanlarımı yaratırım .Çizgi filmler, animasyon filmler, şekerler, balonlar hepsi hepsi benim .

Derken büyüyüp eşek kadar olunca anladım ki hiçbir şey benim değil ben kendimi kandırıyorum hayallerim çok yıkılsa bile yeniden inşa ediyorum .
Şimdi böyle açılış benimle ilgili olsun istedim sonra size hep cici şeyler yazarım sanmayın, dedikodu yaparız ben size çekiştiririm siz dinlersiniz sonra ben size ağlak şeyler yazabilirim o zaman beni affedin .Hepinizi çok sevicem siz de beni sevin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder