28 Şubat 2011 Pazartesi

Hafta Sonu Kaçamakları

Bir şeyler yazma zamanı gelmişti, geçiyordu .Ne yazacağım hakkında yine bir fikrim yok ha şöyle bir konu belirleyerek gelsem şuraya kına yakıcam .Belki yine bir film, belki hayvanlar, belki moda, belki yemekler ..O, bu, şu yani .

Neyse efenim cumartesi için kendime güzel bir kahvaltı yeri belirledim .Hafta sonu gelmeden plan program yapıyorum ki çekilsin pazartesi günü falan .Sizinle paylaşmadan geçemiycem .Yani konumu buldum .(Na şimdi çok sevinçliyim.)

Bu soğuklarda dışarı çıkmayacağımı söylemiştim size değil mi ?Olmuyor valla, geçmiyor zaman evde .Yatıp uyumaktan kutup ayılarına döndüm .Utanmasam hepsi gibi kış uykusuna yatıcam .Gerçekten kendimi kutup ayısı gibi hissediyorum .(balık sevmem, tombul ve kıl tüy yumağı değilim, hayvan da sayılmam ama gerçekten içimde ufağından bir ayı var sanki.)(kutup ayıları, boz ayıdan daha sevimli geliyor ondan kutup dedim bir de havalar soğuk ya uyum sağlıyayım dedim.) (Öyle düşünceli, öyle geniş düşünen insanım yani.)

Ay neyse efenim uzatmayacağım bu yazımı .Bahsettiğim şu cumartesi kahvaltısına gelirsek efenim .Hisarüstü-Sarıyer'de, Doğatepe Restaurant .

Sarıyer'i zaten biliriz efenim yeşillik güzel bir yer .Bir de Rumeli hisarı .Aman aman daha güzel ne olabilir ki ..Tabiki sevdiğiniz insanlarla birlikte olmak ..Hemi de orda .

Çok konuşmadan bir kaç fotoğraf paylaşayım da bana hak verin .(vermeye de bilirsiniz canınız sağolsun civcivlerim.)



Manzara yaz aylarından ama kışında yağmur, İstanbul'un denizle görüntüsünü güzelleştiriyor ..O yüzden kesinlikle tercih edilesi .


Heh bu da restaurantımızın şöyle uzaktan ve dışardan bir fotoğrafı .Huzur vermiyor mu ?Ya da benim yeşillik ve deniz sevmemin bir yansıması mı ? Bilemiyorum, buna karar verecek olan sizlersiniz .

Ama gittiğim ve hiç pişman olmadığım bir yer burası .Çalışanları, yemekleri, manzarası ve size davranılış şekline bir puan vermek istersem 10 üzerinden 10 olur bu .Yeni bir yer, belki birazcık huzur arıyabileceğiniz bir yer isterseniz kesinlikle size tavsiyem olsun .

Mutlu kalın civcivlerim .İyi Geceler ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder