27 Nisan 2011 Çarşamba

Bir Film Bağımlısının günlüğünden Seçmeler: No Strings Attached


Evet en iyisi bu aralar üst üste size filmlerle ilgili postlar atmak .Çünkü eskisinden de fazla olarak günde 3 tane film izlemeye başladım.
Havalar bir türlü istediğimiz gibi olamıyor.İnce giyinsek üşüyoruz, kalın giyinsek ''pofff çok sıcak olduu'' diye sesler yükseliyor.Ben de havaların gazabına uğrayıp hasta olduğum için bu haldeyim zaten.Eve kapandım ve cipslerim, abur cuburlarım, dvd'imle günler geçirmeye başladım.
Çoğu kişinin ''voooov çok fazla film var burada'' diyeceği büyüklükte film arşivim vardır .İçinde zombili ve uzaylı barındırmadığı sürece korku,gerilim,macera,aksiyon,romantik komedi,dram ve komedi filmleri benim sıralamam oluyor. 
Birazdan bahsedeceğim filmi de dün izlemiş bulunmaktayım.

No Strings Attached.
Yönetmeni,Ivan Reitman .Başrol oyuncularımız Emma rolünde Natalie Portman ve Adam rolünde Ashton Kutcher.2011 yapımı bir film.18 Mart'ta Türkiye'de vizyona girmişti.

Filmimiz bundan 15 yıl önce bir kampta başlıyor.Daha çocuk olan Emma ve Adam'ın hikayesi burada başlıyor yani.Daha sonra yılları atlaya atlaya günümüze geliyorlar.
Uzun zamadır karşılaşmamış Adam ve Emma artık büyümüş ve iş sahibi olmuşlardır.Emma zeki bir doktor, Adam'sa bir yönetmenin yanında sette asistan.
Uzun zaman sonra bir pazar yerinde karşılaştıklarında ise sadece merhabalaşıp,birbirlerinin telefon numaralarını alıp kendi yollarına gidiyorlar.

Asıl eğlencemiz bundan sonra başlıyor.Adam öğrendiği acı bir gerçek sonucunda (bunu siz izlerken öğreneceksiniz tabiki) yolları yine Emma'yla kesişecek.

Buradan sonra Emma'nın isteği doğrultusunda Adam'la ''fuckbuddy'' oluyorlar.Yani ''seks arkadaşı'' .Emma'nın nöbet çıkışları, istedikleri zamanlar bir msg ile buluşup,birlikte oluyorlar.Emma'nın bu isteği birlikte olmaktan yani gerçek bir ilişkiden korktuğu için olduğundan kurallara bağlı kalmaktan bahsediyor.1)Kavga etmek yok, 2)Aşık olmak yok .Bir taraf aşık olana kadar bu ilişkiye devam etmeyi planlıyorlar.
Tabiki işler öyle gitmiyor.Bundan sonrası bilindik romantik-komediye dönse de oyunculuklar çok iyi ve arada kahkaha atıp,gülümseyeceğiniz ve ağlama noktasına geleceğiniz (ki ben ağladım) bir sürü yer var.
Sonuda filmde oynayan bütün oyuncuların gelecekte nasıl yerlere geldiğiyle ilgili.

Kesinlikle iyi vakit geçireceksiniz ve izlenmeye değer.

Sizde beni izlemede kalın yeni filmlerle geliyorum.

2 yorum:

  1. Süper ya. Ben de son zamanlarda filmlere takmış durumdayım. Bir haftadır izleyemiyorum ama boş vakitlerimde kendimi ödüllendiriyorum son zamanlarda... Flipped filmini izlemediysen tavsiye ederim çok güzel bir film.

    YanıtlaSil
  2. aklımda bulundurucam, izlememiştim ama ilk izleyeceklerim arasına yerleştirdim :)

    YanıtlaSil