29 Nisan 2011 Cuma

Ve Sonunda Beklenen Düğün


Günlerdir hatta aylardır konuşulan düğün tarihi bugündü.Prens William ve Kate Middleton .

Hangimiz istemezdik ki prenses olmayı zaten .Küçükken bize okunan masallardaki prenseslere hangimiz imrenmedik?O büyülü sandığımız dünyayı hangimiz istemedik?

Düğünü bugün dünyanın yarısı izledi.Youtube'dan, gösterilen kanallardan canlı olarak takip etti.
E ben de baktım tabi.650 milyon paund harcanan düğün nasıl oluyormuş diye.Harcanan paraya değdi mi bilinmez ama birbirni seven bir çiftin mutluluğu görülesiydi.E bir de yeni bir prenses var tabi.

Düşünsenize soylu bir aileden de gelmiyorsunuz ve bugün bütün dünya sizi ''prenses'' olarak kabul ediyor.
Bana kalırsa tek kelimeyle kusursuz görünüyor, yeni prenses.





Ben çok beğendim.Çok kibar, çok güzel, çok asil .




Prens, bu kıyafeti giyme zorunluluğu olduğunu göz önünde bulundursam bile ben beğenmiyorum yani.Lisede bandonun başında duran öğrenci gibi duruyor.(Laf aramızda kardeşini daha çok beğenirim zaten) :)



Tek görünen birbirlerine çok yakıştıkları :)



Bir de Beckham çiftini merak ediyordum.Merakımı da böylece gidermiş oldu fotoğrafı çekenler ..

Ehh onlar düğünü yaptı, biz konuştuk .Sonlandırma zamanı artık.

1 yorum: