1 Mayıs 2011 Pazar

Mim -Mim- Mim


Amanın buralara ilk geldiğimde ''mim ne?'' deyip duruyordum .Neredeyse mim yazılı bütün başlıkları takip ettiğim bloglarda okudum.Sonunda anladım tabi nasıl bir şey olduğunu.Başıma da gelmiş oldu hoş oldu.

Yazılarını çok sevdğim ve iyiki takip ediyorum dediğim Kim Kime Dum Duma blogunun sahibi Dilara mimlemiş beni.
Çokta güzel bir mim hem de.Konumuz ''Blog açma hikayeniz var mı? Varsa nedir? Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz?

Düşünüyorum da daha yeni açtım blogumu çok zor olmasa gerek ama vallahi zorlanıyorum hatırlamakta.(et yememekten kaynaklı sanırım)

Ocak 2011'de başladım ve tek nedenim vardı buraya girmek için.O aralar fazla mutsuz ve yorgun hissediyordum kendimi .Aile ve arkadaş çevresiyle olan sorunlarım o kadar fazlaydı ve kimseyle konuşamıyordum ki bu beni yerin dibine, mutsuzluğa daha fazla sürüklüyordu .Böyle düşündüğüm bir günde bakmışım sabah 4 sularında kendime ait bir blogum var.
Böyle yolum düştü buraya .Sadece kendimle ilgili, kendi sevdiğim şeylerle ilgili yazmaya karar verdim sonra.
Neler hissediyorum derseniz, şimdi Ocak 2011'den çok daha iyi durumdayım(Allah nazarlardan korusun, hiç bozmasın.) ve giderek düzeleceğime inanıyorum .Bu durumda blogumunda payı olduğunu düşünüyorum .Bazen hiçbir şey yapmadan saatlerce takip ettiğim blog yazarlarının yazılarını okuyup bilgisayar başından kalktığımda kendimi daha mutlu ve huzurlu hissediyorum.Herkesin bir hikayesi var, herkes bir şeyler çekiyor, canı yanıyor, üzülüyor ama biz yazıyoruz,paylaşıyoruz.
Bu yüzden burada olmaktan ve bu mimi cevaplıyor olmaktan ziyadesiyle memnunum.


Bu mim bu yazıyı okuyan herkese ithaf edilmiştir ve okuyanlar da mimlenmiş sayılıp cevap verebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder